2013. július 31., szerda

Prologue


Drága idetévedők!
Ezennel a blogom megnyitja kapuit, s olvashatjátok az Eternal Friends Or Not  című történetemet.
Nem kezdő blogos vagyok, de ezen a néven még nem ismerhettek.
Attól függetlenül, hogy nem kezdő vagyok, én még nem vagyok megelégedve az írásommal, de remélem nektek elnyeri tetszéseteket mind a történetem, mind az írásom.
Bíztató megjegyzéseknek nagyon örülnék, hisz akkor tudom, hogy érdemes-e folytatnom.
Tervezek még egy blogot, de persze csak akkor vágok neki, ha ebben a blogban is előre haladtam.
Kérlek, ha tetszett akkor írjatok egy megjegyzést, és pipáljatok.
Na nem húzom az időt itt a prológus.
Natalie C.


Szeptemberi hűvös idő. Átlagos doncasteri nap, átlagos doncasteri délelőtt.
Vagyis inkább mégsem, hisz holnaptól új iskola. Rettegek..félek, hogy nem fognak elfogadni az emberek, hogy nem lesznek barátaim, hogy piszkálnak.
Gólyatáborba sem mentem el...Féltem.
Holnap viszont "új világ" veszi kezdetét.
Mivel nem mentem el az említett helyre, rettegek, hogy ki fogank közösíteni.
A legjobb barátnőm tavaly elköltözött Londonba. Ott tanul. Teljesen egyedül maradtam. Csak a családom van nekem jelenlegi helyzetemben.
Egyetlen egy húgom van, Abigail Smith, de mindenki Abby-nek szólítja. Ő mindig hozzám fordul, ha segítség kellene neki, én ha tudok, akkor persze szívesen segítek neki.
Anyukám mindig itt van velem, jóban, s rosszban. Ő a példaképem. Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküle. Akkor egy senki lennék...
Apukám 3 éve hunyt el autóbalesetben.
Ablakpárkányomom ülve, az ablakon kifelé bámulva gondolkoztam a holnapi napon.
-Remélem befogadnak. - suttogtam

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik sok sikert hozzá tuti h olvasni fogom.... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vagy a blogom első komizója*-*:D Köszönöm szépen<3

      Törlés
  2. Nagyon jónak igérkezik.:)) Már van is egy biztos olvasod;)

    VálaszTörlés
  3. Én hülye lennék ha kihagynám ezt a blogot nagyon jóóó én rendszeres olvasod leszek a komi után fel is iratkozok nekem már most tetszik nem tudom de néhány történet elkezdödik és engem már megragad a bevezető és a te blogod ebbe tartozik mert szerintem érdemes elolvasni nagyon jó. Ja és szerintem majd ha ez a blog-ba már pár rész lesz akkor kezdhetsz újat ott is olvasod leszek. Ja és már nagyon várom az első részt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtad, hogy imádlak?♥:D Nagyon-nagyon szépen köszönöm♥

      Törlés
    2. Nem tudtam de jó tudni :DD én is imádlak ,hogy ilyen jó történetet írsz :DD

      Törlés
  4. nagyon tetszik folytasd!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik.:) Kint is van már az első rész.:)

      Törlés