2013. augusztus 19., hétfő

Second Award

Sziasztok!
Megkaptam a blog második díját. Soha nem hittem volna, hogy már most lesz legalább egy díjam, és most van kettő, amit nagyon szépen köszönök! 
Köszönöm a blog második díját Manóó Maci or- nak!
Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot
A jelölő minden kérésére kell válaszolni
Tegyél fel 11 kérdést
Küldd tovább 11 embernek (Visszaküldeni nem lehet)

Írj magadról 11 dolgot:
1.Lusta vagyok
2.Makacs vagyok
3.Még mindig nem olvastam ki a két kötelezőt
4.Be van kapcsolva a ventilátor 
5.Éhes vagyok
6.Van pou- m
7.Tegnap véletlenül lenyeltem egy bogarat..fúj..
8.Megtaláltam az eltűnt napszemüvegem
9.Nem várom a sulit
10.Megy a Jessie
11.Ma megnézem újra a Movie 43- at

Kérdésekre válasz:
1.Mi a kedvenc szabadidő töltésed?- Talán a görkorizás
2.Szereted az epret?- Milyen kérdés ez? Imádom
3.Van legjobb barátnőd?- Nincs, minden barátnőmet ugyanúgy szeretem:')
4.Van kedvenc könyved?- Nem sok könyvet olvastam, szóval nincs
5.Ha van, mi a címe?- -
6.Kedvenc blogod?- This Is My Life...
7.Miért kezdtél el írni? - Egy blogot elolvastam, és kedvet kaptam én is az íráshoz
8.Kedvenc állat?- Kutya
9.Milyen színű a telód?- Fehér
10.Tegyük fel ,hogy Perrie elhagyta a táskáját és te megtalálod és utána viszed , vagy kivennéd belőle a telefont és kiírnád a srácok számát és úgy viszed utána? - Kiírnám először a srácok számát, és utána adom vissza...Hihi, de kis gonosz vagyok
11.-Ki a kedvenced kedvenc banda elő adód?- Louis Tomlinson

Kérdéseim:
1.Hol voltál nyaralni?
2.Mi a kedvenc színed?
3.Van poszter a faladon?
4.Ha igen kiről/ kikről?
5.Megnézed majd a This Is Us- t?
6.Eddig hány telefonod volt?
7.Ki a kedvenced a bandából?
8.És miért pont ő?
9.Várod a sulit?
10.Milyen színű a napszemüveged?
11.Mi a kedven zenéd?

Akiknek küldöm:
Most többet nem tudok, bocsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése