2013. augusztus 18., vasárnap

First Award

Nagyon- nagyon szépen köszönöm a blog első díját Roniiee:3 - nak!

Szabályok:
Írj magadról 10 dolgot
A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni
Tegyél fel 10 kérdést
Küld tovább 10 embernek(Visszaküldeni nem lehet)

Írj magadról 10 dolgot:
1.Szeretem az epret*-*
2.Directioner vagyok - ki gondolta volna -
3.Van egy multifunkciós rotációs kapám.
4.Imádok enni
5.Utálom Magyarországot
6.Az előbb ettem csokis valamit*-*
7.Ki van tapétázva a falam poszterekkel
8.Valaki a szomszédban Taylor Swift- et hallgat
9.Nemrég keltem fel
10.Tegnap megnéztem a Movie 43 - at

Kérdésekre válasz:
1.Volt már olyan, hogy azért, mert folytatni akarod az álmod visszaaludtál? - Volt
2.Kedvenc virág? - Orchidea
3.Milyen színű a szobád? - Nem emlékszem, mert a poszterek letakarják
4.Kedvenc felsőd színe, mintája? - Kék és masnis*-*
5.Álom város? - London
6. Kinek a bőrébe bújnál? - Eleanor Calder
7.Milyen koncertre mennél legszívesebben? - One Direction
8.Van olyan "neki mindent elmondhatok" barátod? - Persze
9.Kedvenc állat? - Kutya
10.Hova mész nyaralni? - Már sehova
11.Van valamilyen háziállatod?(testvér nem számít) - Van, egy kutya

Kérdéseim:
1.Melyik a kedvenc filmed?
2.Voltál már London- ba?
3.Miért kezdtél el írni?
4.Írás közben szoktál zenét hallgatni?
5.Szeretnél majd tetoválást?
6.Kedvenc sorozatod?
7.Szeretsz rajzolni?
8.Selena Gomez vagy Demi Lovato?
9.Szereted a sajtburgert?
10.Ha lehetne 3 kívánságod, akkor mik lennének azok?

Akiknek küldöm:

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!
Az új rész is hamarosan érkezik.

1 megjegyzés: